1 Ocak 2014 Çarşamba

TANRIYA MEKTUPLAR
Mektuplar Avrupa ve Amerika’da 2-9 yaş çocuklara Tanrı’ya ilişkin düşüncelerini sormuşlar. Dinsel eğitimin bir parçası olarak çocuklara Tanrı’ya bir mektup yazın ve duygularınızı isteklerinizi anlatın demişler.
1) Sevgili Tanrı, şu andaki eksiklerimi yazıyorum: Yeni bir bisiklet, bir kimya seti, köpek, film makinesi, beyzbol eldiveni. Hepsini gönderemezsen birazı da olur.Seni seven Eric –5 yaşında-Not: Noel Baba’nın olmadığını biliyorum.
2) Canım canım Tanrı,Astronotları öyle yukari firlatip firfir döndürmelerinden ödüm kopuyor. N’olur onların bizim evin çatısına düşmelerine izin verme.Dostun Norman –4.5 yaşında-
3) Sevgili Tanrım,insanlarin ölmelerine izin verip yenilerini yapmak yerine neden elindekileri tutmuyorsun? Jane –6 yaşında-
4) Sevgili Tanrı,Lütfen bana bir midilli gönder. Senden şimdiye kadar hiçbir şey istemedim. Bunu da herhalde unutmazsın.Bruce –4 yaşında-
5) Sevgili Tanrı,Babam çok aksi. Onu bu huyundan vazgeçirmeni istiyorum. Ama lütfen canını yakma. Sevgilerle.Martin –5 yaşında-
6) Sevgili Tanrı,Bulutlardan biri yüzünü öyle korkunç yaptı ki ödüm koptu. N’olur söyle ona bi’ daha öyle yapmasın.Ellen –3 yaşynda-
7) Sevgili Tanrı,Sahiden var mısın? Bazıları buna inanmıyor: Eğer varsan gecikmeden bir şeyler yapmanda fayda var.Harriet Ann –6 yaşında-
8) Sevgili Tanrı,Eğer hiç kimse bilmeyecekse iyi olmanın ne yararı var?Mark –8 yaşında-
9) Tanrı’cım,Üst kattakiler durmadan bağıra çağıra kavga ediyorlar. Bence yalnızca çok iyi arkadaşların evlenmesine izin vermelisin.Nan –5 yaşında-
10) Sevgili Tanrım,Ne diye bu kadar çok insan yarattın. Başka bir dünya daha yapıp fazlalıkları oraya koyamaz mısın?J.B. –7 yaşında-
11) Tanrım,Insanlara ruhları her zaman doğru mu dağıtıyorsun? Yanlış yapabilirsin.Audrey –8 yaşında-
12) Sevgili Tanrı,Sen tuhaf ne yaparsan yap herkes hayran oluyor; ama ben ufacık bir şaka bile yapsam yiyorum fırçayı.Jodie –6.5 yaşında-
13) Sevgili Tanrı,Bizi hiç merak etme çünkü bizimkiler çok dindar.Teddy –9 yaşında-
14) Sevgili Tanrı,Bende senin dışında bütün liderlerin resmi var. Norman –6 yaşında-
15) Tanrım,Şişman olunca kimse senin arkadaşın olmak istemiyor.Billy Jean –9 yaşında-
16) Sevgili Tanrım,Oğlanlar kızlardan daha mi üstün? Biliyorum sen de onlardansın ama gene de dürüst olmaya çalış.Sylvia –5 yaşında-
17) Sevgili Tanrı,Kitabını okudum ve beğendim. Bütün o fikirler nereden geldi aklına?John –8 yaşında-
18) Sevgili Tanrı,Zürafaların görünümünü isteyerek mi böyle yaptın, yoksa yanlışlıkla mı oldu?Norman –4 yaşında-
19) Tanrım,İncil’de neden hiç karının adi geçmiyor? Yoksa İncil’i yazarken daha evlenmemiş miydiniz?Larry –6 yaşında-
20) Sevgili Tanrım,Tamam incil’de öbür yanağını çevir dedin biliyorum; ama kardeşim gözüme vurunca ne yapacağım?Sevgiler, Teresa –5 yaşında-
21) Sevgili Tanrı,Tanry oldugunu nasıl bilebildin?Charlene –3 yaşında-
22) Sevgili Tanrı,Senin yaşına geldiğimde tıpkı senin gibi olmak istiyorum. Tamam mı?Tommy –4 yaşında-
23) Sevgili Tanrım,Eger Tanrı ben olsaydım bu kadar iyi olmazdım. Bunu aklından çıkarma.Michelle –6 yaşında-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum